Výměna a reklamace

Jak u nás vyměnit nebo reklamovat zboží?

Velmi snadno!

Znáte to. Snad každý výrobce má trochu jiné velikosti. I když se snažíme udržovat pro Vás co nejpřesnější velikostní tabulky, někdy člověk prostě sáhne vedle...

Pokud Vám velikost nesedí, pošlete nám e-mail na info@texbase.cz a domluvíme se, jaké zboží Vám pošleme výměnou a jak budeme postupovat. Dopravu k nám sice platíte Vy, ale dopravu zpět platíme my na naše náklady. Pošlete zboží zpět na naši adresu TexBase s.r.o., Hlavní 357, 251 66 Mirošovice, přiložte prosím kopii faktury s Vaším požadavkem - vyměnit za jakou velikost/vrátit peníze. Případně můžete přiložit reklamační protokol.

 

V případě jiné reklamace, ať už chybně poslaného nebo kvalitativní, nám prosím pošlete e-mail na info@texbase.cz a domluvíme se na postupu. Máte samozřejmě právo poslat nám zboží na adresu rovnou, ale třeba by se nám podařilo domluvit se k Vaší větší spokojenosti e-mailem.

Obecně

Pro ČR:
Zboží nám pošlete na adresu TexBase s.r.o., Hlavní 357, 251 66 Mirošovice a my Vám obratem zdarma pošleme nové na nejbližší pobočku Zásilkovny.

Pro SR:
V odpovědi na Váš email dostanete reklamační štítek. Zboží s vytištěným štítkem odevzdáte na nejbližší pobočce Zásilkovny. Nezaplatíte ani cent. Až nám zboží přijde, obratem Vám odešleme nové zboží s dobírkou 3,5 EUR, tedy za cenu poštovného.
 
 

Potřebujete zboží reklamovat?

Stačí se řídit reklamačním protokolem, který je ke stažení níže, nebo nám napsat e-mail a domluvit se s námi na kompenzaci.

pdf PDF Protokol

docx DOCX Protokol

Zpět do obchodu