Výměna a reklamace

Jak u nás vyměnit nebo reklamovat zboží?

Velmi snadno!

Znáte to. Snad každý výrobce má trochu jiné velikosti. I když se snažíme udržovat pro Vás co nejpřesnější velikostní tabulky, někdy člověk prostě sáhne vedle...

Pokud Vám velikost nesedí, pošlete nám e-mail na info@texbase.cz a domluvíme se, jaké zboží Vám pošleme výměnou a jak budeme postupovat. Dopravu k nám sice platíte Vy, ale dopravu zpět platíme my na naše náklady. Pošlete zboží zpět na naši adresu TexBase s.r.o., Hlavní 357, 251 66 Mirošovice, přiložte prosím kopii faktury s Vaším požadavkem - vyměnit za jakou velikost/vrátit peníze. Případně můžete přiložit reklamační protokol.

 

V případě jiné reklamace, ať už chybně poslaného nebo kvalitativní, nám prosím pošlete e-mail na info@texbase.cz a domluvíme se na postupu. Máte samozřejmě právo poslat nám zboží na adresu rovnou, ale třeba by se nám podařilo domluvit se k Vaší větší spokojenosti e-mailem.

Obecně

Pro ČR:
Zboží nám pošlete na adresu TexBase s.r.o., Hlavní 357, 251 66 Mirošovice a my Vám obratem zdarma pošleme nové na nejbližší pobočku Zásilkovny.

Pro SR:
V odpovědi na Váš email dostanete reklamační štítek. Zboží s vytištěným štítkem odevzdáte na nejbližší pobočce Zásilkovny. Nezaplatíte ani cent. Až nám zboží přijde, obratem Vám odešleme nové zboží s dobírkou 3,5 EUR, tedy za cenu poštovného.
 
 

Potřebujete zboží reklamovat?

Stačí se řídit reklamačním protokolem, který je ke stažení níže, nebo nám napsat e-mail a domluvit se s námi na kompenzaci.

pdf PDF Protokol

docx DOCX Protokol

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení